Tuesday, May 8, 2007

وقتي نميتوانيم فقرا را غني كنيم ، اغنيا را فقير كنيم

ديشب به مناسبتي در منزل دوستي مهمان بودم و از انجا كه مهمان خر صاحبخانه است يا به عبارت ديگر به احترام صاحب مجلس، مجبور به تماشاي تلويزيون و برنامه شب شيشه‌اي شديم . مهمان برنامه آقاي دكتر توكلي بود كه معرف حضور همه هست . وقتي مجري برنامه از ايشان درخواست كرد به عنوان نماينده مردم تهران صريح و شفاف در مورد آينده بنزين و نحوه عرضه آن صحبت بفرمايند، ايشان ابتدا فرمودند: من نماينده مردم تهران نيستم، بلكه نماينده مردم تهران، ري، اسلام‌شهر و شميرانات هستم. سپس فرمودند: چه كسي گفته كه بنزين دو نرخي است ، قرار است روزانه حدود 3 ليتر و در كل ماهانه 100 ليتر به هر كارت سوخت بنزين عرضه شود. وقتي مجري برنامه پرسيد : در اين صورت بنزين آزاد وجود ندارد، قاطعانه گفت: دقيقا". وقتي مجري پرسيد پس تكليف مردمي كه مي خواهند به مسافرت بروند چيست ؟ ايشان با لبخندي كه فقط از عهده يك سيستمدار تحصيلكرده انگليس بر‌مي‌آيد، فرمودند: مردم مي‌توانند با اتوبوس مسافرت كنند (نه هواپيما و نه قطار ). مجددا" وقتي مجري پرسيد اينطور كه نميشه، ايشان گفتند : چرا نميشه و اين دقيقا" عين عدالت است. با توجه به اينكه ايشان اعلام كردند كه احتمال كانديداتوري ايشان براي انتخابات رياست جمهوري آينده صفر نمي باشد، همين سخنان بالا و در واقع شب گذشته ايشان به نظرم تكليف راي دهندگاني كه به ايشان به عنوان يك گزينه خوب نگاه مي كنند روشن است. (نگيد كسي به اين راي نميده ، انتخابات چند دوره پيش نزديك بود رفسنجاني رو پشت سر بزاره)./ا

3 comments:

Anonymous said...

من در اين چند انتخابات اخير به اين نتيجه رسيدم كه به هركي راي نمي دهم انتخاب مي شه بنابراين قصد دارم اين دفعه به ايشون راي بدم

پرشین said...

بابا حالا کو تا انتخابات! راستی این دکتر توکلی که گفتی رو اگه نشناسم، اُمُل محسوب می شم؟

پرشین said...

آقا سایتش که سایت خبریه. عکسش رو هم سرچ کردم، این اومد

http://content.answers.com/main/content/wp/en/thumb/7/78/150px-Tavakkoli.jpg

اگه بازم بگم نمی شناسمش، چی می شه؟