Sunday, August 19, 2007

يه فيلم ايراني ديدم

ديشب بعد از مدت‌ها هوس ديدن فيلم ايراني به سرم زد، وسط اين همه فيلم‌هاي آبكي موجود فيلم تقاطع رو انتخاب كردم و ديدم، كپي بسيار كامل و جالبي بود از فيلم بابل

چه از لحاظ داستان كه موضوع بابل در دنيا جاريه و تقاطع در ايران
و
چه از لحاظ بازيگران كه در بابل همه در سطح جهان و در تقاطع همه برترين‌هاي ايران

به نظرم فيلم خوبي بود بعد از كلي فيلم‌هاي عشق و عاشقي ايراني و يا جنگي، فقط حيف كه من فيلم بابل رو قبلا"‌ديده بودم. شما هم اگه خواستيد هر كدوم اين فيلم هارو ببينيد، حتما اون يكي ديگه رو هم ببينيد (خلاصه داستان فيلم بابل به قلم مسعود بهنود) بازم در اين مورد ميگم

5 comments:

... said...

سلام امیر جان . معلومه که یادم میاد.مدتی بود که بعضی از لینکهای بلاگفا دیگه کار نمیکردن شاید بخاطر پسوند ایر بود. نمیدونم در هر صورت بدلایلی لینکت رو برداشته بودم که الان دوباره اضافه میکنم . مرسی از اینکه یادی ازمن کردی . فیلم رو هم ندیدم متاسفانه در این جای دور افتاده دسترسی به فیلمهای ایرانی نیست گاه از طریق بعضی از سایتهای ایرانی میتونم دانلود کنم و ببینم . اگر پیدا کردم حتما میبینم . مرسی از معرفی . سبز باشی .

Anonymous said...

عجب

Anonymous said...

اين كيه ديگه واسه من نوشته عجب

Anonymous said...

salam....

khob man hichkdoom ro nadidam.dar avvalin forsat mibinam....

omidvaram oghate khoshi dashte bashin.

Anonymous said...

من هر دو این فیلمها رو دیده بودم اما هیچ وقت به تشابهشون فکر نکرده بودم آفرین جالب بود