Saturday, September 1, 2007

ياد ايام


دوباره مشغول سياحت در اين دنياي مجازي بودم، كه رسيدم به سايت مجله دانشمند و مجله دانستنيها


در زماني كه در دوره راهنمايي بودم هر هفته شنبه‌ها اين دو مجله رو مي‌خريدم و تا شب تمومشون مي‌كردم ، يادمه پدرم مي‌گفت : اين روزنامه نيست ، هفته‌نامه ست، ولي خب اون موقع مثل الان نبود كه هر چيزي رو مي‌خواي به راحتي با يه صفحه كليد پيدا كني، ضمنا منم براي خودم آخر مطالعه بودم



به هرحال كلي از خاطرات برام زنده شد


قبلا يه بار از مورفي ياد كرده بودم، امروز قوانين ديگري از اون رو گير آوردم، خوندنشون خالي از لطف نيست



خب بعد از مورفي اينم از جناب بيل گيتس


8 comments:

... said...

سلام امیرجان مجله دانستنیها رو میشناختم ولی دانشمند رو ندیده بودم و مرسی از معرفیش . سبز باشی .

پرشین said...

آقا جان ما رو پرتاب کردی به گذشته ها! حالاخودتم بیا مارو در بیار

Anonymous said...

از قوانين مورفي ممنون بايد يك دفعه باهم بشينيم نواقصش رو رفع كنيم

Anonymous said...

آقا ما خیلی کوچیکیم. قدیما مرتبن چک ات می کردم. جدیدن به وبلاگ خودمم نمی رسم سر بزنم. ارادت

Anonymous said...

آخی مجله دانستنیها من هم هر هفته میخریدمش ! یادش به خیر

Anonymous said...

امیر جان اصلا نمیشه وارد این بخش شد

Anonymous said...

برادر يا خواهر ديني
وقتي اسمتو نمي نويسي من از كجا بفهمم شما كي هستي و كجا نمي توني وارد شي
ها خودت بگو

Anonymous said...

اون صفحه زرد آبیه یادته وسط مجله (دانستنیها)
یه ورش آبی بود "عجیب ولی واقعی" که ماهمیشه کف مون می برید. (الان یه دونه اش هم یادم نیست ولی فکر کنم همه اش خالی بندی بود) اون زرده هم جوک های بی مزه بود که همون موقع هم خنده مون نمی گرفت!