Sunday, December 30, 2007

همه چيزمان به همه چيزمان مي‌آيد

نمي‌دونم فيلم يك ذهن زيبا رو ديديد يا نه و اگه آره نسخه اصلي رو ديدين يا دوبله اونو؟ جان نش نظريه بازي‌ها رو طي مراسمي كه در اول فيلم و براي خود اون اتفاق مي‌افته مطرح مي‌كنه كه در نسخه دوبله شده اون صحنه‌ها نيست! حالا اين مهم نيست ، مهم اينه كه پرفسور شلي نامي مجددا" به دليل كار بر روي نظريه بازي‌ها و بسط اون جايزه نوبل مي‌گيره و اين از اخبار ساعت 7:30 صبح ايران پخش مي‌شه، حالا اينكه چند نفر مي دونن كه نظريه بازي‌ها چيه و كجا به درد مي‌خوره، اصلا" مهم نيست، اگه مهم بود كه از فيلم حذف نمي‌شد. ها بد ميگم./ا
پ.ن.1: دو تا خبر جالب
توليد قطار بدون موتور و چرخ در ايران از وبلاگ كاوه (اينم براي رعايت كپي‌رايت)./ا

7 comments:

Anonymous said...

كي ميگه نميشه اينجا كامنت گذاشت

Anonymous said...

آقا شما به ما بازي كردن ياد مي دي

Anonymous said...

آقا به ما تيكه مي ندازي
سر كوچه وايسا

Anonymous said...

سلام

به جان خودم نمی شه پیام گذاشت اگه اینبار اومد ک هیچی وگرنه تو وبلاگم می نویسم تا دلم خنک بشه هزار بار اومدم پیام بذارم نشد.

Anonymous said...

به به سلام

می بینم که میشه پیام گذاشت.
1- من تو هر دو تا وبلگ می نویسم اون یکی بحثش تخصصیه.برام دعا کنین

2- برنامه آقای میلانی ایران بهشتی دیگر هست که در برنامه خانواده پنج شنبه ها پخش میشه. اون اسمی که نوشتید برنامه ی آقای اینانلو هست که در شبکه های ماهواره ای به نام ایران جهانی در یک مرز پخش میشه.
به هیچ وجه این دو نفر رو مقایسه نکنین ها!!!! آقای اینانلو یه چیزه دیگه هست.

Anonymous said...

وای چقدر اون عکس یلدا قشنگ بود و زیریش وحشتناک!
بابا اینارو کنار هم نگذار همدیگه رو خراب می کنن:(
حالا ببینیم کامنت میره یا نه؟

Anonymous said...

چه خوب رفت!
قبلی من بودم
ترنم