Wednesday, September 3, 2008

سرزمین مادری

از طرف ترنم به بازی سرزمین مادری دعوت شدم که برای شرکت در این بازی باید به 2 پرسش زیر جواب بدین

برای نیمه مهاجران :
چه چیزهای خوب و با ارزشی ممکنه باعث بشه که از رفتن منصرف بشین؟
چه چیزها و یا خاطرات ارزشمندی هست که وقتی اونجا رفتید ازشون با افتخار واسه اجانب صحبت می کنید؟

برای مهاجران :
چه چیزهای خوب و با ارزشی ممکنه باعث برگشتنتون بشه؟
چه چیزها و یا خاطرات ارزشمندی از سرزمین مادری تون به یاد دارید واسه افتخار کردن پهلوی اجانب!؟



چه چیزهای خوب و با ارزشی ممکنه باعث بشه که از رفتن منصرف بشین؟

در حال حاضر چیزی وجود نداره که حاضر باشم به خاطرش از رفتن منصرف بشم

چه چیزها و یا خاطرات ارزشمندی هست که وقتی اونجا رفتید ازشون با افتخار واسه اجانب صحبت می کنید؟

در این مورد هم چیزی ندارم جز اینکه این مجسمه ای که اینجا نصبش کردین بنیانگذار مملکتی است که من از اون اومدم

فعلا" همین


و چون باید حداقل سه نفر رو به این بازی دعوت کنم من هم از این دوستان دعوت میکنم به این دو پرسش جواب بدن
هاشین
عسل
نیما

2 comments:

Anonymous said...

خیلی تلگرافی جواب دادی، ولی همین بسه!!
برام جالبه که این جوری چقدر خوب بر و بچه های هم رزم رو میشه پیدا کرد!!! مخلصیم امیر خان.
من شما رو لینک کردم داداش!

Anonymous said...

یعنی جواب هات آخر از سر باز کنی بود ها . بابا یک کم حوصله به خرج بده . نکنه صورت وضعیت برگشت خورده ؟