Friday, October 30, 2009

ممنون که به این وبلاگ سر می زدید. موفق باشید

پایان


8 comments:

آزاده said...

چي شد اونوقت؟ از عوارض غربت بود؟!

گاهنامه said...

نه، از عوارض غربت نیست. وقت نمیکنم مطلب بزارم. شاید بعدا" یه جای دیگه دوباره نوشتم

Joe said...

سلام
آقا شما بالاخره كجايي الان؟ برگشتي؟ موندي؟ يك توضيحي واسه ماها كه توي نيمه راه هستيم بده ببينيم اين معيارهاي تصميم گيري چي ها بودن؟ ميدونم براي همه مشترك نيست ولي براي كسب تجربه بد نيست (البته اگر اشكالي نداره و فضولي محسوب نميشه) ممنون

آنا said...
This comment has been removed by a blog administrator.
زهره سادات said...

سلام امیر آقا

امیدوارم خوب باشین.خیلی وقته که از شما خبری ندارم.این سیل استرالیا خیلی منو نگران کرد. همش تو فکر شما بودم. آرزوم اینه که خودتون و خانوادتون سالم و شاد باشید.لطفا اگه یه وقتی سرزدید اینجا و پیام منو دیدید یه سر بزنید و پیام شادی و سلامتیتون رو به من برسونید.

سپاسگزارم

زهره سادات said...

سلام امیر آقا

امروز وبلاگم یه دیدار کننده داشت که از اینجا لینک شده بود.نمیدونم خودتون بودبد یا نه؟ اما به این دلخوشم که شما بودید و حالتون خوبه!چون همیشه براتون دعا می کنم.شاد و خرم و سبز باشید.

زهره said...

سلام امیر آقای عزیز

امیدوارم شب چله ی خوبی رو کنار خونوادتون سپری کرده باشین.

دلم تنگ شده بود گفتم ی احوالی بپرسم... یاد گاهنامه به خیر با اون نقاشی های زیبایی که تو هر پست می ذاشتین...

روز و روزگارتون خوش

زهره سادات said...

سلام
امیدوارم حال و احوالتون خوب باشه... قرار بود نوشتن رو دوباره شروع کنین،نمی دونم جایی می نوسید یا نه! در
هر صورت من رو فراموش تکتید
سپاسگزارم